Bakım & Destek

Kesintisiz Hizmet

Bİgatek
Bakım Ve Destek Hİzmetlerİ

Bakım ve destek kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı kapsamaktadır. Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, firmaların, kurum ve kuruluşların asıl işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçları için, bakım ve teknik destek hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır. Müşterilerin; ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

7/24 Destek

7gün 24saat tek noktadan yönetim ve çözüm

Hizmetlerimiz

Bakım anlaşması hizmetleri (yedek parçalı ve yedek parçasız)

Bakım

Haftalık, aylık veya belirli dönemler içinde düzenli bakımlar.

Yedek Parça

Yedek parça satışı hizmeti vermekteyiz.

Hizmet

Arıza giderimi ve takibi ile kesintisiz hizmet

Sorun Çözümü

Uzaktan veya yerinde çözüm üretilmesi.

Bakım Ve Destek Hİzmetlerİmİz

Telefonla Destek


Müşterilerimizden, çağrı geldiği anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Eğer telefonda çözülebilir bir durum ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılır. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteri destek koşulları çerçevesinde, gerekli destek hizmeti için yönlendirilir. Tüm çağrılarda, şu hizmetler verilir: Müşteri bilgisi,Ürün bilgisi,Tarih bilgisi,Arıza bilgisi,Yapılan işlem

Yerinde Destek Hizmeti


Çağrı merkezi yada uzaktan destek merkezimizin çözüme kavuşturamadığı durumlarda müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur. Böylelikle sorundan kaynaklı oluşabilecek her türlü aksaklığın önüne geçilmiş olur kesintisiz hizmet ara vermeden devam eder.

Uzaktan Destek Hizmeti


Bigatek olarak oluşabilecek sorunlara karşı uzman ekibimiz ile 7/24 olarak kesintisiz hizmet sunmaktayız. Gelen talepler doğrultusunda uzman personelimiz gerekli durumlarda uzaktan bağlanarak sorunlara anında çözüm sağlamaktadır. Bilgisayar, sunucu veya ağ sistemlerinde oluşan problemler ya da yazılımlar için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim yoluyla sağlanır.

Periyodik Bakım


Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.

Destek Uzmanı Bulundurma


Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilerimize, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, oluşan sorunlara ilk müdahalede bulunurlar. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözüme ulaşılır.

Diğer Destek Hizmetleri


Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir.Gereken ve istenilen durumlarda yedek parça temini yapılır. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.